11 Mar 2025  

KBH: Let skyet, 10 °C

Flere utilfredse DSB-kunder

Flere utilfredse DSB-kunder

Torsdag, 08. december, 2005, 00:00:00

Nye tal fra DSB`s egen kundeundersøgelse viser, at der bliver flere og flere utilfredse.

Målt på 'antallet af forsinkelser', er tilfredsheden faldet fra 52 indekspoint i efteråret 2004 til 31 point nu.
Herudover er antallet af kunder der mener, at 'DSB er et sted, hvor man får noget for sine penge' faldet fra 34 procent sidste år til 15 procent i år.
Undersøgelsen omfatter 4500 S-togspassagerer.
Ifølge DSB skyldes de mange utilfredse passagerer sommerens forsinkelser på grund af hastighedsnedsættelser og uregelmæssigheder.
I sommer kørte 80 procent af togene til tiden. DSB`s målsætning er at få tallet op på 95.

Kan du lide, hvad du læser?

Hjælp Arbejderen med fortsat at levere gedigen
rød journalistik:

Abonnér

eller giv et bidrag via


87278


08. dec. 2005 - 00:00   03. sep. 2012 - 19:04

Indland