Arbejderen opfordrer alle abonnenter til at hjælpe med at skaffe 200 nye læsere. Den øgede indtægt skal være med til at finansiere en ny trykmaskine
'I lommen på den danske arbejder'.
Sådan lyder sloganet for den abonnementskampagne, som Arbejderen lancerer i dag. Målet er at skaffe mindst 200 nye læsere til avisen.
- Med kampagnen vil vi slå fast, at mens nogle aviser er i lommen på magthaverne, er Arbejderen i lommen på dig. Det gælder i kampen mod krisen, i støtten til de afviste asylansøgere og i alle mulige andre sammenhænge, siger Arbejderens redaktør Birthe Sørensen.
- Mere end nogensinde er der brug for et dagblad, som klart tager stilling til fordel for folk på gulvet, de udstødte og udsatte - et redskab for alle, der vil forandre verden, understreger hun.
Et øget antal læsere skal være med til at finansiere en ny trykmaskine, som vil blive indkøbt hurtigst muligt for at undgå flere nedbrud som det i sidste uge.
- Trykmaskinen har tjent os godt igennem mange år, men vi må erkende, at den er udtjent, siger Birthe Sørensen.
Hun appellerer til alle læsere om at være med til at skaffe flere abonnenter ved at udbrede kendskabet til avisen blandt venner og kollegaer.
Indlagt i dagens avis er den nye kampagneplakat, som alle læsere opfordres til at hænge op på arbejdspladsen eller i opgangen.
Flere plakater, klistermærker og postkort med abonnementstilbuddet kan bestilles ved henvendelse til abonnementsafdelingen på 35 35 17 87 / abonnement@arbejderen.dk - eller via denne formular.
Kampagnen kører frem til kommunalvalget i november.
Kan du lide, hvad du læser?
Hjælp Arbejderen med fortsat at levere gedigen
rød journalistik:
eller giv et bidrag via

87278