I hver af de tre kampagneuger har resultatet ligget på lidt over 20 nye abonnenter. 21 blev det til i denne uge.
Denne uge har stået i de unges tegn. Det har været opløftende at komme rundt på skolerne med kampagnematerialer, og se unge der strejker, blokerer skolen og forbereder sig på demonstrationer som led i kampagnen 'Ud af krisen - ind i fremtiden'.
På Langkjær Gymnasium var hovedindgangen blokeret af brædder og lægter. Seks- syv unge holdt vagt og nægtede alle adgang. Men de lovede at dele materialet rundt på gymnasiet, når de lukkede op igen.
Og det var meget positivt at dele Arbejderen ud ved demonstrationen i for eksempel Århus, hvor tusindvis af unge deltog.
- Der er Arbejderen. Jeg skal have Arbejderen. Kender du ikke Arbejderen. Den skal du læse. Det er en god avis.
Kommentarer som disse hørte uddelerne gang på gang under demonstrationen tirsdag eftermiddag.
Den bedste reklame for Arbejderen er avisen selv, der denne dag var skræddersyet til demonstrationerne og så de unge selv.
- Jeg skal lige have postkortet med hjem til mine forældre. De skal bare acceptere et abonnement, sagde en af de unge for eksempel.
Her fra abonnementsafdelingen lyder der en stor opfordring til, at forældrene hjælper deres børn og unge til at få et abonnement på Arbejderen. Det er en god investering - ind i fremtiden.
Husk at bestille ekstra aviser og postkort, hvis du skal til valgmøde eller fagligt møde. I denne uge har vi fået 21 nye abonnenter. Det er to mindre end ugen før. Det går den gale vej, og vi har brug for dig til at nå i mål med 200 nye abonnementer inden den 17. november. I alt har vi fået 66 nye abonnenter, siden kampagnen startede.
Bestil materialer her, på telefon 35 35 17 87 eller abo@arbejderen.dk
Kan du lide, hvad du læser?
Hjælp Arbejderen med fortsat at levere gedigen
rød journalistik:
eller giv et bidrag via

87278